6. Mei 2020 | Press

actu-3s

Spigraph vult software portfolio aan met 3s. solutions

HOUTEN – Spigraph, een van de toonaangevende leveranciers van oplossingen voor informatiebeheer en -verwerking, kondigt met trots de uitbreiding aan van het softwareportfolio met toepassingen van de nieuwe Solution Software Suite. De suite, ook wel 3s. genoemd, bestaat uit vijf categorieën en vertegenwoordigt de route die een document aflegt. Van creatie tot opslag en alles daartussenin. De softwareoplossingen kunnen het digitale transformatieproces ondersteunen voor bedrijven van elke omvang.

De waarde van bedrijfsdocumenten, afbeeldingen en alle andere bestanden is onmetelijk voor een organisatie. Deze Solution Software Suite bestaat uit vijf verschillende categorieën die helpen bij het verwerken van data, informatie en bedrijfsbestanden. Ze maken bedrijfsprocessen eenvoudiger, efficiënter en veiliger. Deze vijf categorieën zijn Create, Input, Process, Analyse en Store.

“Met de toevoeging van de nieuwe 3s. solutions aan het portfolio bieden we al onze resellers toegevoegde waarde”, zegt Peter de Boer, Spigraph's General Manager Northern Europe, DACH en Iberia. “De Solution Software Suite biedt resellers unieke applicaties die hen zullen helpen passende oplossingen te bieden voor eindgebruikers en hen helpen met digitale transformatie.”

Vier solutions beschikbaar bij lancering
Bij de lancering biedt de Solution Software Suite vier oplossingen. Een daarvan komt uit de categorie Create: 3s.DAP. Het is een Document Automation Platform dat kan worden gebruikt om op een veilige manier gestructureerde bedrijfsdocumenten te creëren. 3s.Redact en 3s.Discovery maken deel uit van de categorie Analyse. 3s.Redact helpt u automatisch alle sporen van gevoelige gegevens te vinden en te verwijderen, terwijl 3s.Discovery een krachtig hulpmiddel is waarmee u de inhoud in systemen en opslagplaatsen binnen uw organisatie kunt vinden, organiseren, classificeren en beheren. In de categorie Store vindt u 3s.DMS. Dit is een gebruiksvriendelijke Document Management Solution die documenten direct beschikbaar maakt voor de juiste mensen binnen de organisatie.

In de nabije toekomst wil Spigraph het 3s.-portfolio uitbreiden. Alle oplossingen hebben een paar dingen gemeen. Ze zijn allemaal gebruiksvriendelijk, ze verhogen de productiviteit en ze zijn in een mum van tijd geïnstalleerd.

Snel de Suite uitbreiden
“We willen de Solution Software Suite in de nabije toekomst uitbreiden met een nieuwe applicatie", voegt Jeroen Kant, Spigraph's Vice President Business Development Solutions, toe. "Deze eerste vier oplossingen zijn een geweldige start voor onze Suite, maar we werken er hard aan om onze klanten meer tools te bieden om hun digitale transformatieproces nog beter te ondersteunen.”

De toekomstige oplossing(en) in de categorie Input zullen het scannen van documenten zo soepel en gemakkelijk mogelijk maken met eenvoudige softwareoplossingen. De toekomstige Process oplossing(en) helpen gebruikers minder tijd te besteden aan dagelijkse taken, zodat werknemers zich meer op dingen kunnen concentreren om uw organisatie te helpen groeien.

Toepassingen van de Solutions Software Suite zijn vanaf nu beschikbaar.

Persbericht (PDF)

Meer infomatie