28 April 2020 | Press

actu-3s

Spigraph breidt Software portfolio uit met Foxit solutions

HOUTEN (NL) – Spigraph, een van de toonaangevende leveranciers van oplossingen voor het vastleggen en verwerken van documenten, kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan met Foxit voor de Europese regio. Met het aanbieden van het product PhantomPDF, breidt Spigraph zijn portfolio uit om het digitale transformatieproces beter te ondersteunen.

Spigraph biedt zijn resellers Foxit PhantomPDF Business, Standard en Mac aan waarmee snel en eenvoudig professioneel ogende PDFdocumenten kunnen worden gemaakt, gevoelige informatie kan worden beveiligd en nog veel meer. “We zijn constant op zoek naar nieuwe en innovatieve technologieën om het beste portfolio te hebben dat onze partners en hun klanten ondersteunt in de digitale transformatieomgeving”, zegt Peter de Boer, General Manager Northern Europe, DACH en Iberia van Spigraph. “Door oplossingen toe te voegen van een toonaangevende leverancier als Foxit, voegen we innovatieve PDF-producten en -diensten toe aan ons portfolio.”

“De wereldwijde vraag naar intuïtieve PDF-oplossingen groeit buitengewoon snel. Foxit Software loopt voorop in PDF-technologie en heeft wereldwijd meer dan 560 miljoen gebruikers”, voegt Paul Jackson, EMEA Channel Director bij Foxit Software toe. “We zijn zeer gefocust op het helpen van bedrijven in alle soorten en maten. Van MKB tot onderneming, dus een bedrijf als Spigraph, dat ongelooflijk klantgericht en proactief is, vormt een aanvulling op alles wat we zoeken in een partner.”

De samenwerking is per direct van kracht.

Download dit persbericht (PDF)

Foxit Software
PhantomPDF Standard